پرسش‌های متداول

1- من می‌خواهم که از سایت مُدا خرید اینترنتی انجام بدهم، اما هنوز اعتماد کامل به خرید اینترنتی ندارم. چطور می‌توانم به مُدا اطمینان کنم ؟

علاوه بر تجربه کاری، سابقه خوب و اجناس با کیفیت، فروشگاه اینترنتی مُدا دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می‌باشد که به کسب و کار فروشگاه اینترنتی مُدا رسمیت می‌بخشد. همانطور که گفته شد نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پس از بررسی فروشگاه اینترنتی، تایید تابعیت فروشگاه از قوانین و صحت اطلاعات فروشنده صادر می‌شود. همچنین کسب و کار های دارای نماد اعتبار دائما توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بررسی می‌شود. اگر همچنان مشکوک به این هستید که شاید نماد اعتباری فروشگاه اینترنتی مُدا تقلبی باشد در این هنگام با مراجعه به بخش فوتر سایت و با کلیک کردن بر روی نماد اعتماد از صحت اصل بودن آن مطلع شوید.

2- آیا برای اینکه بتوانم خرید کنم باید در سایت عضو باشم؟

خیر برای سفارش دادن از فروشگاه اینترنتی مُدا نیازی نیست که در سایت عضو باشید و به راحتی می‌توانید محصولات خود را در سبد خرید اضافه کنید و با تکمیل مشخصات، مراحل خرید را تکمیل کنید و هزینه محصولات را پرداخت کنید. اما عضویت در سایت اینترنتی مُدا مزایایی دارد که در پایین با آنها آشنا خواهید شد.
– خرید سریع‌تر و ساده تر
– سادگی در مدیریت سوابق خرید و فعالیت ها در سایت
– امکان ساخت لیست علاقه‌مندی و توانایی دنبال کردن تغییرات در محصولات
– انتقادات،‌ پیشنهادات و نظرات خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید.
– اطلاع‌رسانی درمورد ویژه محصولات و قیمت روز آنها
اگر به اطلاعات بیشتری در این مورد نیاز دارید به صفحهٔ راهنمای خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی مُدا مراجعه نمایید.

3- آیا در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانم سفارش خودم رو ثبت کنم؟

شما به صورت ۲۴ ساعته در تمام روز های هفته می‌توانید سفارش خود ثبت کنید زیرا سرویس فروش آنلاین فروشگاه اینترنتی مُدا در تمام ساعات در دسترس می‌باشد.

4- آیا می‌توانم برای اشخاص دیگری به جز خودم در فروشگاه اینترنتی مُدا خرید کنم و محصول به آن شخص تحویل داده شود؟

بله امکان سفارش برای اشخاص دیگر جز خودتان وجود دارد ولی به یاد داشته باشید در هنگام نهایی کردن خرید خود و پرداخت آن آدرس گیرنده محصول را وارد نمایید.

5- آیا امکان این وجود دارد که با اکانت خود خرید کنیم ولی فاکتور به اسم شخص حقیقی و یا شرکت ثبت شود؟

بله این امکان وجود دارد فقط به یاد داشته باشید که در مرحله ارسال اطلاعات سفارش و بخش کاربری، اطلاعات سازمان مورد نظر را وارد کنید و برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور سازمانی اقدام نمایید.

6- چگونه میتوانم از وضعیت محصولی که در فروشگاه اینترنتی مُدا سفارش دادم با خبر شوم؟

فروشگاه اینترنتی مُدا توسط ایمیل و پیامک شما را در جریان مرحله به مرحله خریدتان می‌گذارد. فروشگاه اینترنتی مُدا از شما درخواست دارد تا در صورت مشاهده سواستفاده از شماره پیامک و یا ایمیل فروشگاه اینترنتی مُدا برای پیگیری قانونی و طی کردن مراحل قانونی، آن را به آدرس ایمیل : info@modascarf.ir گزارش دهید.

7- آیا سفارش محصولات ناموجود در فروشگاه اینترنتی مُدا امکان‌پذیر است؟

بله. در فروشگاه اینترنتی مُدا ممکن ست برخی کالا در فروشگاه موجود نباشند ولی همچنان امکان پیش خرید آن وجود داشته باشد.

8- آیا امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد؟

تا پیش از نهایی کردن خرید خود امکان حذف و یا تغییر محصولات وجود دارد اما پس از نهایی کردن خرید خود این امکان وجود نخواهد داشت. از این به بعد بایستی با پشتیبانی فروش محصولات برای حذف یا تغییر محصول تماس بگیرید.

9- آیا برای اطمینان از پردازش محصول پس از پرداخت باید با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی مُدا تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش مُدا با شما تماس خواهند گرفت.

10- آیا امکان سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟

بله. خرید و ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز امکان پذیر می‌باشد. شما می‌توانید با تماس با شمارهٔ ( 09148985989 ) سفارش خود را به صورت تلفنی انجام دهید و آن را پیگیری کنید. به‌منظور تسریع در فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم می‌بایست سفارش خود را قبل از ارسال، پرداخت نمایند.

11- من برای انتخاب محصول و خرید از فروشگاه اینترنتی مُدا نیاز به مشاوره دارم. آیا امکان مشاوره با کارشناسان فروشگاه اینترنتی مُدا وجود دارد؟

کارشناسان بخش تولید محتوای فروشگاه اینترنتی مُدا تمام تلاش خود را می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر محصول در سایت موجود، کافی و روشن باشد. همچنین فروشگاه اینترنتی مُدا نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‌طرفانه در سایت نمایش می‌دهد که مطالعه‌ی آن‌ها می‌تواند در انتخاب محصول به شما کمک کند. در صورت نیاز به پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره نیز می توانید با شماره‌ی ( 09148985989 ) در ارتباط باشید.

12- چه زمانی محصولاتی که در سایت موجود نیستند موجود خواهند شد؟

گاهی به دلایل مختلف وضعیت برخی از محصولات در وب‌سایت به «ناموجود» تغییر پیدا می‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه‌ی دوباره‌ی آن‌ها ممکن نیست؛ با این حال فروشگاه اینترنتی مُدا تلاش می‌کند تا این محصولات مجدداً در کمترین زمان در وب‌سایت ارائه شوند.

13-  آیا امکان ناموجود بودن محصول سفارش داده شده دارد؟

محصولات دارای قیمت که در سایت فروشگاه اینترنتی مُدا مشخص شده، در انبار فروشگاه اینترنتی مُدا موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این محصولات نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل داده خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از محصولات در صورت ثبت سفارش‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن محصول به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی محصول می‌شود ولی در صورت امکان‌پذیر نبودن، عرضه‌ی آن محصولات در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

14- آیا محدودیت در تعداد خرید یک محصول وجود دارد؟

در کل محدودیتی برای سفارش تعدادی یک محصول در فروشگاه اینترنتی مُدا وجود ندارد، به هر حال با توجه به این که تعداد قابل فروش برای هر محصول در هر زمان متفاوت است، گاهی محدودیت‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک محصول اعمال می‌شود.

15- آیا قیمت محصولات فروشگاه اینترنتی مُدا به روز است؟

بله، فروشگاه اینترنتی مُدا به‌طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب‌سایت خود را کنترل و به‌روز رسانی می‌کند.

16- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌ها متفاوت خواهد بود؟

در حال حاضر محاسبه‌ی تخفیف برای همه‌ی مشتریان بر اساس سیاست‌های فروشگاه اینترنتی مُدا می‌باشد.

17- آیا قیمت محصولات فروشگاه اینترنتی مُدا با قیمت بازار تفاوت دارد؟

سیاست قیمت گذاری در فروشگاه اینترنتی مُدا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به‌طور کلی قیمت‌ها در فروشگاه اینترنتی مُدا کاملاً مناسب بوده و خرید از فروشگاه اینترنتی مُدا برای مشتریان به‌صرفه‌تر است. سیاست قیمت‌ گذاری در فروشگاه اینترنتی مُدا منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‌ای از کشور قیمت‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه‌ محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‌کند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه‌ی مُدا از قبیل «فروش ویژه»، «پیشنهاد شگفت انگیز»، ارسال رایگان و تخفیف ویژه و سایر سرویس‌های ارزش افزوده، سطح قیمت‌ها در فروشگاه اینترنتی مُدا بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

18- آیا امکان دارد سفارشی را ثبت کرده و پس از به علت نوسانات ارزی قیمت محصول تغییر کند؟

در صورتی که قیمت محصول پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به‌روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‌شود.

19- به چه روش‌هایی می‌توان هزینه سفارش را پرداخت کرد؟

شما در فروشگاه اینترنتی مُدا می‌توانید هزینه سفارش را به صورت پرداخت اینترنتی توسط تمامی کارت های عضو شبکه شتاب و یا با روش کارت به کارت پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه روش های پرداخت مراجعه نمایید.

20-  آیا امکان این وجود دارد که پرداخت ناموفق باشد اما مبلغ سفارش از حساب بنده کسر شود؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی با مشکل مواجه شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک برای رفع مغایرت مبلغ را به صورت خودکار برگشت می‌زند. اگر تا ۷۲ ساعت مبلغ پرداختی به حساب شما برگشتی نداشت می‌توانید با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

21- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی مُدا امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این، شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی مُدا بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‌های زیر را رعایت فرمایید :
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. برای مثال ( https://modascarf.ir/ )
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل سبز رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه‌ی مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات بانکی خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

22- به چند روش امکان تحویل سفارشات وجود دارد؟

سفارشات در سراسر کشور توسط پست سفارشی و یا پست پیشتاز ارسال و حمل می‌شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه مراحل ارسال مرسوله مراجعه نمایید.

23- هزینه ارسال سفارش به چه صورت محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال با پست سفارشی در سرار کشور رایگان و هزینه ارسال با پست پیشتاز در سرار کشور ۱۰ هزار تومان می‌باشد.

24- آیا امکان تحویل سفارش در روز و ساعت معینی وجود دارد؟

زمان رسیدن سفارشات با پست پیشتاز پس از تحویل به اداره‌ی پست در ساعات اداری، بر اساس محدوده‌ی جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت کاری ( یک تا سه روز ) و با پست سفارشی از سه تا هفت روز متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‌توان به‌طور دقیق تعیین کرد.

25- تحویل سفارش چقدر بعد از ثبت سفارش طول می‌کشد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه‌ی تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی مراحل ارسال مرسوله مراجعه کنید.

26- آیا امکان تحویل سفارش به صورت حضوری وجود دارد؟

خیر. تحویل حضوری سفارشات به صورت حضوری امکان‌پذیر نمی‌باشد، زیرا فروشگاه مُدا یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد و یکی از اهداف آن کاهش سفر های درون شهری غیر ضروری می‌باشد.

27- سفارشات در چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌ها پس از طی مراحل پردازش، به‌طور روزانه ( به استثنای جمعه‌ها و تعطیلات رسمی ) تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فروشگاه اینترنتی مُدا می‌شوند.

28- چگونه امکان رهگیری سفارشات ثبت شده وجود دارد؟

در صورت نیاز شما برای رهگیری سفارش خود می‌توانید شناسه‌ی پستی خود را از صفحه تماس با ما در مُدا ذرخواست بدهید و آن را از لینک زیر رهگیری نمایید :
https://newtracking.post.ir

29- آیا همه‌ی محصولات فروشگاه اینترنتی مُدا شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض می‌شوند؟

در راستای ایجاد سرویس‌های ارزش افزوده امکان این وجود دارد که مشتریان محترم پس از خرید با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی، خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که فروشگاه اینترنتی مُدا 7 روز فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است. آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمائید. برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه مُدا، دقت فرمائید که محصول به‌خوبی بسته‌بندی شود و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که محصول برگشتی در شرایط اولیه‌ی خود توسط مُدا دریافت نشود، امکان سرویس‌دهی وجود ندارد و محصول خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود. در صورتی که موجودی محصول آسیب دیده در فروشگاه اینترنتی مُدا به اتمام برسد و مُدا امکان تعویض محصول آسیب دیده با محصولی جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ محصول را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی رویه‌های بازگرداندن محصول مراجعه کنید.

30- اگر محصول با محصولی که در سایت دیدم و سفارش دادم مغایرت داشت باید چه اقدامی انجام دهم؟

از طریق صفحه‌ی تماس با ما با خدمات پس از فروش تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه‌ی رویه‌های بازگرداندن محصول مراجعه کنید.

31- اگه محصول خریده شده ایراد و یا آسیبی داشت باید چه اقدامی انجام داد؟

از طریق صفحه‌ی تماس با ما، با خدمات پس از فروش، فروشگاه اینترنتی مُدا تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه‌ی رویه های بازگرداندن محصول مراجعه کنید.

32- آیا امکان ویرایش حساب کاربری و ایمیل بنده در سایت وجود دارد؟

شما می‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه‌ی “حساب من” به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که در بخش «اطلاعات کاربر» امکان «ویرایش اطلاعات» وجود دارد. برای تغییر ایمیل خود به ایمیل info@modascarf.ir ایمیل بزنید و خواسته خود را بیان کنید. اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید، متأسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

33- چرا هنگامی که درخواست بازیابی کلمه عبور را در سایت را ارسال کردم ایمیل بازیابی رمز عبور برای بنده ارسال نشده است؟

لطفاً بخش ایمیل‌های اسپم (Spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‌های کاربری Gmail گاهی Spam می‌شوند. توجه داشته باشید که Link تغییر رمز برای شما ارسال می‌شود، نه خود رمز.

34- در صورت بازگرداندن محصول مبلغ پرداخت شده چگونه و در چه زمانی استرداد می‌شود؟

هنگامی که محصولی پس فرستاده می‌شود، پس از کارشناسی و تأیید واحد خدمات پس از فروش مُدا، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

35- آیا فروشگاه اینترنتی مُدا در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

کلیه‌ی سرویس‌ها و تراکنش‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه در فروشگاه اینترنتی مُدا از طریق دفتر مرکزی اردبیل که آدرس آن در وب‌سایت مندرج است پردازش می‌شود. لطفاً در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@modascarf.ir به «فروشگاه اینترنتی مُدا» اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر فروشگاه اینترنتی مُدا در هیچ نقطه‌ای از کشور شعبه یا نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش ندارد.

36- آیا می‌توانم به تاریخچه سفارشات خود در سایت دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات سفارشات قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه‌ی “سفارش‌ها” کلیک کنید تا سوابق سفارشات شما نمایش داده شود.